Škola u bolnici

ŠKOLA U BOLNICI – OBRAZOVANJE KOJE NE STAJE
Škola nije samo zgrada, učionica i školsko zvono. Škola je prostor podrške, znanja i
nade – i upravo takva je Škola u bolnici, područno odjeljenje JU OŠ „Vrhbosna“
Sarajevo.
Rad Škole u bolnici omogućava da djeca koja se nalaze na bolničkom liječenju ne budu
isključena iz obrazovnog procesa. Nastava se organizuje u skladu s njihovim
zdravstvenim stanjem, individualnim potrebama i mogućnostima, uz poseban naglasak
na emocionalnu podršku i očuvanje osjećaja pripadnosti školskoj zajednici.
Nastava prilagođena djetetu
Učenici u bolnici pohađaju nastavu po prilagođenom planu i programu, u dogovoru s
matičnom školom, roditeljima i zdravstvenim osobljem. Rad se odvija individualno ili u
manjim grupama, u bolničkim prostorijama ili pored bolničkog kreveta, u zavisnosti od
zdravstvenog stanja učenika.
Cilj nije samo prenošenje znanja, već i:
* održavanje kontinuiteta obrazovanja

* olakšavanje povratka učenika u matičnu školu

* jačanje samopouzdanja i motivacije

* pružanje osjećaja normalnosti u izazovnim okolnostima

Uloga nastavnika
Nastavnici koji rade u Školi u bolnici posjeduju posebnu senzibilnost, strpljenje i
profesionalnost. Osim pedagoške uloge, oni su i važan oslonac djeci tokom liječenja,
često predstavljajući vezu sa „svijetom izvan bolnice“.
Nastava se realizuje uz blisku saradnju s medicinskim osobljem, poštujući sve
zdravstvene preporuke i ograničenja.
Više od nastave
Škola u bolnici nije samo mjesto učenja, već i prostor kreativnosti, razgovora i
ohrabrenja. Kroz likovne aktivnosti, čitanje, igre i razgovor, djeci se pomaže da lakše
prebrode bolničke dane.